Varukorg

Din varukorg är tom.

Gå tillbaka till butiken

Frakt på 99 kr tillkommer när du beställer produkter från oss (exklusive event och kurser).

Paketet levereras till ditt närmsta ombud av Schenker. När paketet finns att hämta får du ett sms från DBSchenker.

Har du köpt plats till ett event eller en kurs hos oss? Spara orderbekräftelsen och ha den tillgänglig när du kommer till oss.

För garanterad leverans innan jul – beställ senast 15e december.

Frågor & Svar

Hur lång är leveranstiden?

Efter att ditt paket lämnat oss är det framme hos ombud inom 5 arbetsdagar. Vid röda dagar kan det dröja ytterligare någon dag.

Jag vill reklamera en felaktig vara. Hur gör jag?

Kontakta oss på konsumentkontakt@kiviksmusteri.se eller fyll i vårt reklamationsformulär på hemsidan så hjälper vi till med din reklamation. Du kan förvänta dig återbetalning av en felaktig vara inom 10 arbetsdagar.

Reklamationsformulär
Jag vill returnera en vara. Hur gör jag?

I ditt paket finner du en retursedel. Retursedeln klistras på paketet och lämnas hos ombud. Var vänlig att packa in produkterna som du returnerar noggrant så att inget skadas under frakten. Vi tar emot returer inom 14 dagar från att du mottagit ditt paket.

Retur- och reklamationspolicy
Jag saknar en vara i min order. Hur gör jag?

Skulle du sakna en vara i din order är du varmt välkommen att kontakta oss så att vi kan rätta till detta på bästa möjliga sätt. Mejla oss på konsumentkontakt@kiviksmusteri.se och skicka med ditt ordernummer och vilken vara som saknas så hjälper vi till!

Mejla konsumentkontakt@kiviksmusteri.se
Jag hittar inte min fråga här?

Hittar du inte din fråga här kan du kolla in vår Frågor och svar sida eller mejla oss på konsumentkontakt@kiviksmusteri.se så hjälper vi till med din fråga.

Frågor och svar
MENY PÅ KÄRNHUSET