Retur- & reklamationspolicy

Här kan du ta del av vår retur- och reklamationspolicy. Vi tar emot returer inom 14 dagar från att du mottagit ditt paket. Vi skickar inte med någon retursedel i paketen – oavsett vilket land beställningen skickas till. Nedan hittar du information om hur du går tillväga vid retur, ångerrätt eller reklamation.

Vill du returnera en vara?

Vi tar emot returer inom 14 dagar från att du mottagit ditt paket.

Defekt eller trasig vara:

Kontakta vår webshop/butik så skickar vi en retursedel. Retursedeln klistras på paketet och lämnas hos ombud. Var vänlig att packa in produkterna som du returnerar noggrant så att inget skadas under frakten.

Ångerrätt:

Om du vill utnyttja din ångerrätt står du som kund själv för fraktkostnaden.

Vill du reklamera en felaktig vara?

För reklamation av en felaktig vara kontaktar du oss på konsumentkontakt@kiviksmusteri.se eller fyll i vårt reklamationsformulär på hemsidan så hjälper vi till med din reklamation. Du kan förvänta dig återbetalning av en felaktig vara inom 10 arbetsdagar.

Kontaktuppgifter webshop/butiken:

E-post: webshop@kiviksmusteri.se / butik@kiviksmusteri.se
Telefon: 0414-719 35

Kontaktuppgifter konsumentkontakt:

E-post: konsumentkontakt@kiviksmusteri.se
Telefon: 0414-719 39

MENY KÄRNHUSET KIVIK